18 februari; Lycklig?

 
Avslutar denna måndagskväll med en bild på tårtan från mammas födelsedag. En mycket god jordgubbsmoussetårta från det lokala bageriet i Tvååker. Tur att man inte äter sånt varje dag. ;)
Däremot så slank det ner en kopp te och en kopp varm choklad ikväll. Jag gör allt just nu för att försöka jaga det gråa och mörka på flykten. Varm choklad efter träning tycker jag ändå att jag kan unna mig för idag så var det ett tufft spinningpass. Kul, men tufft. 
 
Läste ett blogginlägg imorse i en blogg jag följer som handlade om lycka. Det gav mig en tankeställare. Är jag nöjd med att vara nästan lycklig och att saker kan bli bättre eller skulle jag helst av allt vilja vara lycklig även om jag då är som mest sårbar? Och om jag helst får välja så skulle jag vilja känna den där rena skära lyckan, våga låta mig själv bli så lycklig som jag vet att jag kan bli om allt känns rätt. Jag fick en glimt av den lyckan i somras och jag tycker jag förtjänar att finna den igen. Oavsett om det handlar om kärlek eller livet i allmänhet. Så dags att ta tag i livet och kämpa för att nå den där lyckliga platsen! 
Allmänt, Foto, Träning | |
Upp