10 januari; Överraskning

 
 
 
Idag blev det löpning på bandet på gymmet. Hade tänkt mig distans, men eftersom jag klantig som jag är hade glömt packa ner pulsband och mätare så blev det inte så. För att kunna få ut så mycket som möjligt av distanspasset vill jag gärna kunna hålla koll på pulsen så den inte sticker iväg för mycket. Så istället blev det 30 minuter löpning och 10 minuter i promenadtakt. Skönt, men skulle vilja kunna orka springa lite fortare. Vi får se, förhoppningsvis ska jag klara 5 km på 30 minuter ganska snart.
 
När jag kom hem så låg det presentkort från Ica innanför dörren. Som tack för att jag tagit mig tid till att vara med i en enkätundersökning. Ibland ska man ha tur! 
 
Nu väntar snart sängen igen. Förstår inte varför kvällarna måste gå så fort. Jag vill ju egentligen inte gå och lägga mig.. Men imorgon är det fredag och jag ska ta tåget söderut efter jobbet. Nåt att se fram emot! 
 
 
 
 
Allmänt, Träning | |
Upp