18 januari

Träningspass fem dagar av fem hittills denna vecka. Det känns i kroppen och just nu känns den trött och sliten, men pigg på ett annat sätt. Dock retar det i halsen och jag har lite lätt hosta så i helgen blir det vila som gäller. Möjligtvis en promenad eller två, men det får räcka. 
 
Kvällen har spenderats hos mamma och pappa. Ätit middag med hela familjen, tittat på På Spåret och Skavlan. Haft katten i knäet och ätit lite choklad. Mysig kväll helt enkelt, men inte riktigt lika mysig som förra fredagen. Längtar tillbaka till den samtidigt som jag längtar till den 8e februari. Måtte tiden gå fort tills dess. Tur jag har min kamera, mina vänner och min familj. Vi ska nog få tiden att gå tillsammans. 
 
Nu är det dags att ännu en gång krypa ner i sängen så jag säger god natt och hoppas halsen är bättre imorgon. Håll tummarna! 
 
Allmänt | |
Upp