6 januari

 
Söndagen börjar närma sig sitt slut. Jag har kört spinning, gjort situps och badat på gymet. Mamma var med och testade hur det är på Friskvågen. Hon valde dock Zumba istället för spinning. Har haft tankar på att göra det jag med. Men jag är föredrar att träna nåt som jag är bekväm med och kan. Kanske är jag rädd för att jag ska göra bort mig och se helt bortkommen ut? Borde nog testa bara för att utmana mig själv. Det får bli någon gång i framtiden.. 
 
I eftermiddag har jag lekt med min kamera här hemma. Orkade inte riktigt ge mig ut och fota idag. Känns som att det är en del att tänka på och lära sig, men det ska väl komma med tiden. Jag har även legat i soffan och läst lite, somnade en stund och lagat middag. Fick också ett långt samtal med X. Kändes mycket bra! Hoppas på att få träffa honom till helgen. 
 
Nu tänker jag ta och säga god natt! Imorgon är det arbete, träning och styrelsemöte som gäller.
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Jenny :

Åhh en kamera, gud vad roligt! T har en hemma som nästan aldrig används..
Vi skulle kunna tänka oss att ställa upp som modeller om du är sugen, vi behöver lite fina kort till samlingen! Kanske kunde boka in någon helgdag så kunde du komma hit, om du nu ändå är i krokarna menar jag ;)

Svar: Det skulle vara kul. :) Ska bara bli vän med kameran först! ;)
Alexandra

Upp