I'm back!

Äntligen fanns det kraft i benen! Dagens spinningpass kändes så bra jämfört med hur det har känts de senaste gångerna jag kört. Visst brände det bra i benen och visst kändes andningen en aning mer ansträngd än vanligt, men jag lyckades pressa mig och tog mig upp till 88 procent av max. Var längesedan jag tog mig högre än 85 procent av max på ett spinningpass. Det är xfiten som stått för det det senaste. Efter passet kände jag mig helt slut. Hjärnan lade av totalt en stund och jag kände mig helt nollställd. Nollställd på ett skönt och bra sätt och inte på ett sätt som jag ibland kan känna mig efter jobbet. Jag älskar att träna sådana här dagar! Dock är det inte lika kul att det är måndag och januari. Den dagen i veckan då det är absolut kaos på gymmet och man knappt kan röra sig i omklädningsrummet. Längtar efter att januari och februari ska vara över och folk ska börja träna ute eller helt enkelt glömmer bort att de lovat att de ska träna som nyårslöfte... 
 
 
En inte allt för pigg Alexandra
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp