Ride of Hope Europe

Nu är det officiellt, igår fick jag beskedet om att jag kommit med i Ride of Hope Europes Varbergslag som ska cykla från Prag till Varberg nästa sommar. Det är därför mitt kommande år kommer handla mycket om cykling. Det kommer även handla om att samla in pengar till Barncancerfonden. Här är länken till vår insamlingssida: http://www.barncancerfonden.se/1309389378. Vill ni göra en insats så skänk en slant. :) 
 
Jag kommer alltså få ägna mig åt en cykling samtidigt som jag också får chansen att göra en insats och hjälpa barn att överleva cancer. Jag tror det kommer bli ett spännande, lärorikt och mycket roligt år. Tillsammans räddar vi liv helt enkelt! Detta är en sak jag tänkt på rätt länge och som nu äntligen ska få bli verklighet. 
 
Idag har jag tillsammans med en god vän cyklat cross på grusvägar, stigar och asfalt i ett vackert sensommarfint Halland. Naturen är vacker och den doftar för det mesta underbart! :) 
 
 
 
 
 
Upp