Fullt ös

Den här helgen har ju inte precis varit lugn. Det skulle väl vara fredagskvällen som innebar tacos, På Spåret och Skavlan. Fredagsmys på hög nivå. 
 
Igår var det jubileumstävling på CrossFit Varberg, en teamtävling med tre wodar. Superjobbigt och riktigt roligt. Vårt team kammade hem en delad tredjeplats av nio lag. Långt över förväntan för min del! Några av Ride of Hope Varbergs deltagare var på plats för att informera lite om projektet och samla in lite pengar. Mina fina träningskamrater skänkte tillsammans över 2000 kr till vår insamling till Barncancerfonden. Tack för era bidrag!
 
På kvällen var det jubileumsfest, med god mat, roliga lekar och mycket skratt. 
 
Idag har jag haft fullt upp. Först spinning med Ride of Hope Varberg som alltid på söndagarna, sedan bullbak, granklädning, hundvaktande, och så var mina föräldrar över på fika. En fin söndag, men nu är jag trött. Ska bli gott att krypa ner i sängen snart. 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Bävern från Säffle :

Vilken vacker liten hund du har passat. Hoppas att allt går bra med Ride of hope med mer. Hoppas vi ses fram i vår

Upp