Träningsvärk

Har träningsvärk i magen. Sådan där träningsvärk som gör att det är jobbigt att resa sig ur soffan, skratta eller hosta. Den härstammar från gårdagens styrketräning. Har även en del träningsvärk i mina armar. Men den kommer ju från att jag har tränat och gjort något bra. Att jag har fått ihop 3 träningspass på 3 dagar känns bra. Sprang 30 minuter i måndags på bandet med ett par intervaller inbakat i det, igår styrka och idag x-fit. Vill inte veta hur min kropp kommer kännas imorgon. 
 
Just nu sitter jag i soffan och tittar på Bonde söker fru. En stunds avkoppling innan det är dags att krypa ner i sängen och sova igen. Börjat 6 både igår och idag och ska göra det imorgon också. Känns som att dagarna bara går och jag bara jobbar, tränar och sover. 
 
Längtar till helgen. Som jag tror kommer bli underbar oavsett vad som händer! 
 
Nu är det vinter på riktigt i Varberg också, undrar hur länge det tänker hålla i sig.. 
 
 
 
Allmänt | |
Upp