25 november

I fredags var jag på bio med Ann-Sofi och Ulle. Vi såg sista Twilight filmen Breaking Dawn 2. Mycket bra film som gjorde sig bra på bio. Innan filmen åt jag och Ulle pizza på Campino. Inget jag gör varje dag precis. 
 
Igår var jag på julmarknad på Tjolöholm och sedan blev det lite drinkkväll hos Ulle med Madde och Bagge. Mycket trevlig kväll. Inte varit helt pigg idag om jag säger så. Soffan och jag har varit bästa vänner. Mysigt med julmarknad. Var dock svårt att hitta julstämning när det var grått ute och regnet hängde i luften. En fin julgran hade de inne i slottet i alla fall. 
 
 
Nu längtar jag faktiskt till morgondagen och möjligheten till träning, för jag känner att det behövs efter denna helg . Inte alls kul att känna sig svullen och trött. Tur att inte alla helger är såhär även om det varit en rolig helg..
Allmänt | |
Upp