Längtar

Jag har ända sedan jag hade fotografering som estetiskt val i ettan på gymnasiet tyckt otroligt mycket om att fotografera. Intresset blev ännu större när jag läste digitalfotografering på högskolan. Äntligen ett sätt för mig att uttrycka mig kreativt då jag inte är särskillt bra på att rita och måla eller skriva. Har haft ett par år när jag inte haft lust efter det och sedan har det varit en pengafråga det där med att skaffa kamera. Men nu ska jag snart göra slag i saken. Jag ska skaffa mig en systemkamera. Och det ska bli så roligt att ta upp fotograferandet igen på riktigt. Har nog min fina vän Fredrik att tacka för att jag hittat tillbaka igen. 
 
Det kommer bli en Canon eos 600D som får följa med mig hem och det kommer bli någon gång efter jul. Jag längtar! 
 
EOS 600D
Bild från Canons hemsida
Allmänt, Foto | |
Upp