Träningsveckan so far

Onsdag kväll. Bonde söker fru på tv och jag har ätit goda surdegsmackor med ost och druckit te. Lite mys för mig själv helt enkelt. Stressade hem från gymet för att jag bestämt trodde att det var idag jag hade tvättid 17.00. Kommer ner till tvättstugan alldeles svettig och äcklig och tittar på tidstavlorna, då inser jag att det visst var imorgon jag hade bokat. Gissa om jag blev arg på mig själv?! Kändes så typiskt mig att lyckas göra en sådan sak.. 
 
Träningen den här veckan har börjat bra. Siktar på att få ihop fyra pass på gymet. I helgen blir det nog inte så mycket träning. I måndags så blev det 40 min spinning och lite magövningar efteråt. Igår blev det  1 h och 20 minuter distans på konditionsmaskinerna och idag har jag kört X-fit igen. Känns skönt att säga att efter 5 veckor med samma upplägg så kändes  det inte alls lika jobbigt idag som det gjorde i början. Ska bli spännande att se vad Annelie hittar på till nästa omgång som börjar nästa vecka. Jobbigt lär det ju bli i alla fall. Men det ser jag fram emot. 
 
Imorgon väntar massage och sedan ska det bakas cupcakes till fredagsfikan på jobbet och tvättas lite. 
 
 
Bilden är tagen av min fina vän Hans. 
 
Allmänt, Träning | |
Upp