X-fit

Något som är väldigt viktigt för mig numera är att röra på mig. Det har det varit i några år nu och det är inget jag någonsin vill sluta med. 
 
Idag har jag varit på ett riktigt tufft x-fitpass. Stationsövningar med hög puls och så en liten final med tabataintervaller. 20 sekunder burpees, 10 sekunder vila och sedan 20 sekunder situps i 4 minuter. Det känns i kroppen nu vill jag säga, men skönt var det. Imorgon väntar styrketräning och sedan blir det vila i helgen då jag ska åka ner till Karlskrona och hälsa på min vän Ida tillsammans med Ann-Sofi och Ulrika. 
 
Nu ligger jag i soffan och tittar på Bonde söker fru. Har haft fötterna i ett varmt fotbad så nu är de varma, mjuka och goa och jag känner mig riktigt nöjd. Ska snart krypa ner i sängen och läsa i Femtio nyanser av mörker. 
 
 
 
 
 
Allmänt, Träning | |
Upp