Sjukling

Helgen och förra veckan satte sina spår. Fick gå hem från jobbet igår på grund av lätt feber, huvudvärk och trötthet. Inte alls så jag hade tänkt börja denna vecka, men om inte kroppen orkar så måste jag ju lyssna på den. Sov tre timmar när jag väl kom hem och sedan somnade jag vid halv tio igen. När klockan ringde imorse trodde jag först att jag skulle orka till jobbet, men en stund senare insåg jag att så inte var fallet. Dagen har spenderats i soffan med tvserier och en bra bok. Det mest ansträngande jag gjort idag var att ta mig till affären för att hämta mina nya sandaler. De fick mig på lite bättre humör. En liten tröst för en sjukling. Nu ska jag ta och krypa i säng igen. Hoppas jag orkar jobba imorgon och slipper huvudvärken. Allra helst vill jag ju cykla imorgon kväll också.. 


Allmänt | |
Upp