Vårig helg!

Har haft en fin helg även denna helgen. Igår blev det långpromenad i solen med Ulle. Jag fick ihop strax över en mil. Gick för en gångs skull söderut mot Läjet och sedan norrut över Södra Näs och Apelviken. Underbart väder, underbar miljö! Jag älskar verkligen havet, solen och ljuset! 
 
 
En härlig söndag är snart slut. Jag är stolt över mig själv och det faktum att jag tog mig ut på racern trots att det bara en stund innan jag skulle iväg kom en ordentlig snöby. Nu lade det sig som tur var inte, men jag kände mig med ens tveksam.. Fick ihop ca 45 km på cykeln i lagom lugnt tempo i väder som växlade mellan snö, regn och sol. Det enda som var konstant var vinden. 
 
I eftermiddags blev det sedan en spontanutflykt till Tre Toppar i Läjet för en Grekisk Special tillsammans med Ulle. Tog en liten promenad runt byn också för att skaka ner glassen lite. ;) 
 
 
 Hörde förresten lärkan idag! :)
 
 

 
 
Allmänt | |
Upp