12 februari

 
Bilder tagna vid Kullens fyr
 
Att fouksera om är svårt ibland. Men det går och efter att spenderat de senaste två dagarna med att som vanligt fundera för mycket så har jag kommit fram till att det inte spelar någon roll hur mycket jag tänker på vad som kunde blivit. För hur jag än vrider och vänder på det så hade det ju slutat på samma sätt, men kanske med att jag fått hjärtat krossat än en gång och jag är värd bättre. 
 
Så nu ska fokus ligga på att orgnaisera upp mitt liv på flera sätt. Och jag tror att listor är det bästa sättet att göra det. Det förtjänar i alla fall en chans att testas. Skriva ner och bocka av när det är avklarat. Då kanske jag som har en tendens att vara ineffektiv här hemma får gjort det jag ska.. ;)
 
Nu ska jag krypa ner i sängen. Veckan har inletts med 40 minuter spinning igår och 1 timme styrka och lite kondition idag. Imorgon väntar x-fit och spinning, jag längtar! 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp