17 februari

 
 
Jag tycker det blir söndag alldeles för fort. Jag Skulle behöva en dag till ledigt för att riktigt komma ner i varv och återhämta mig, men så blir det inte. Måndag imorgon och då blir det jobb och träning som alltid. Har ägnat helgen av diverse roligheter. En sväng på stan för presentfixande, firat mamma, festat till det med Annelie då hon bjöd på fest igår och idag har jag mest tagit det lugnt. Sov hos mamma och pappa så fick både frukost och middag där. Lyxigt såhär på en söndag. Jag fick tillslut rensat garderoben i sovrummet på massa gamla kläder och annat som hamnat där. Nu ser jag golvet i garderoben igen! :) Gjorde fetaostgratinerad lax till lunchlådor till jobbet och sängen är renbäddad. Jag är redo för ny vecka. 
 
Bilderna ovan är från en fotorunda med Fredrik i januari, känns som en evighet sedan. Solen sken och det var riktigt härligt väder ute. Nu har jag inte sett solen på över en vecka tror jag och jag känner mig minst lika grå som himlen är på dagarna. Huden är glanslös och jag är mest trött. Ge mig lite sol så jag piggnar till och hittar inspiration till att ge mig ut med kameran! 
 
 
 
Allmänt | |
Upp