3 februari

 
Lite bilder från gårdagen då solen bjöd på ett fint skådespel då den gick ner. Vackert och inte alls isande kallt och blåsigt som det kunnat vara innan i vinter. Vackra färger! Just nu faller snön igen. Ena stunden så snöar det och i nästa stund så regnar det. Tycker nog allt att våren kan ta och komma nu istället för vinter. Men det dröjer väl en stund till.. 
 
Det har varit en fin helg. Igår tränade jag styrka, badade och bastade med några av mina bästa vänner och var en sväng på Kungsmässan utan att shoppa nåt, åt middag med mina föräldrar och såg på Melodifestivalen med dem. Kanske inte de allra bästa bidrag som var med igår, men de som gick vidare var i alla fall de bästa. Var rätt roligt att följa twitterflödet. Såg även första avsnittet av Mr. Selfridge som började visas på SVT igår. Den har potential den serien så blir till att följa den tror jag nog. 

Idag har jag tränat, blev distanspass idag och sålt klassikerpass i Åkulla till Varbergsklassikern. Skidklassikern gick av stapeln där idag. Efter det har jag pysslat lite här hemma och nu är det visst dags att gå och lägga sig igen. 
 
Nu är det full fart mot nästa helg som gäller. Då blir det Helsingborg för hela slanten! Gissa om jag längtar! 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - nilla:

Jättefina foton =) låter som du har hittat en stjärna i hbg ;-) ha så mysigt nästa helg!

Svar: Ja, det känns som att det kan vara så. ;) Och tack!
Alexandra

Upp