Alla Hjärtans Dag

Jag borde ligga i sängen nu. Jag borde till och med ha släckt lampan nu. Men jag är lite uppe i varv och egentligen inte speciellt jättetrött. Det har varit en fin dag, trots att jag än en gång är ensam på denna dag på året. Det är ju faktiskt som alla säger att man ska visa kärlek och uppskattning alla dagar på året och inte bara en dag. Och jag har världens finaste vänner och familj. All kärlek till er! 
 
Och ett stort tack till Fredrik som tog med mig på Tore Hagmans föreläsning som Falkenbergs fotoklubb anordnade. Han tyckte inte jag borde sitta ensam ikväll och det gjorde min dag. In och kolla på Tores bilder på hans hemsida här. Mycket vackra och han hade mycket tänkvärt att säga. 
 
Nu ska jag ta och avsluta den här kvällen. Försöka slappna av och somna snart. Imorgon är det äntligen fredag och då blir det lite tjejkväll med Ulrika och Ann-Sofi med mat och gott att dricka. 
 
 
Allmänt | |
Upp