16 januari

Den här veckan har jag varit duktig. Jag har kört spinning i måndags, styrketränat igår och kört ett x-fitpass idag. Känns bra i kroppen faktiskt. Så skönt att låta kroppen svettas när man haft en lång arbetsdag. 
Utöver träning så har det inte hänt så mycket. Det känns som att kroppen kräver vila när man jobbar och tränar. Speciellt nu på vintern. Men nu de senaste dagarna har det snöat så nu är det inte så farligt mörkt ute längre. Hoppas faktiskt på att snön stannar lite både för ljuset och för att jag skulle vilja få chansen att ge mig ut och fota vintern när den är så vacker! 
 
Ikväll har jag tvättat. Det är så tråkigt, men så välbehövligt. Framför allt för att jag ska ha rena träningskläder. De luktar ju inte så gott annars, haha. Nu tänkte jag krypa ner i sängen igen. Kvällarna går ju alldeles för fort som vanligt. Men får väl hoppas att en viss person dyker upp i mina drömmar.
 
Avslutar med en bild på Fredrik från i söndags. Han har ju lilla objektivet till sin kamera alltså.. 
 
Allmänt, Träning | |
Upp