27 januari

Söndag kväll och ute har det snöat hela eftermiddagen och kvällen. Nu verkar det dock ha slutat eller i alla fall lugnat ner sig. Kommer bli kul att sopa fram bilen imorgon på morgonen. 
 
Helgen har varit fin. Pizza, öl och film med Ulrika i fredags. Shopping, fotografering med Fredrik och lek, stoj och mys med fina vänner och deras barn igår och idag har jag fått iordning på min lägenhet. Så nu kan den nya veckan ta och komma så att jag kommer en vecka närmre nästa resa söderut. 
 
Det har varit dåligt med träning den här helgen. En promenad till och från centrum igår och inget idag. Men kroppen kändes inte alls bra under fredagens spinningpass och jag har känt mig hängig både igår och idag. Men imorgon börjar jag veckan med spinning och sedan ska jag förhoppningsvis hinna med både styrketräning och x-fit innan det är dags för massage på torsdag. Håll tummarna för att jag faktiskt är frisk nu! 
 
 
 
Mina nya skor
 
 
Fina! 
 
 
 
Allmänt | |
Upp