9 januari; X-fitpass

 
Ikväll är det en inte allt för pigg men ganska glad Alexandra som sitter i soffan och slötittar på tv. Jag har sedan jag slutat jobbet hunnit med ett 30 minuter mycket intensivt X-fitpass, tvättat fyra maskiner tvätt, handlat, förberett matlåda till imorgon och på fredag och diskat. Mycket vardagliga saker idag. X-fitpasset är nog det jobbigaste av allt det jag gjort. Det var burpees, hopprep, trx-rodd, situps och knäböj med axelpress + 1 minut vila på varje varv. När jag kom ner i omklädningsrummet efter passet så skakade jag i hela kroppen. Men det är så det ska vara när man gjort slut på sig själv i 30 minuter. Kommer kännas i kroppen imorgon. 
 
Nu tänker jag förflytta mig till sängen, läsa ut min bok och sedan sova. Imorgon är en dag närmare fredag! 
 
 
Allmänt, Träning | |
Upp