Fotopromenad

 
 
Helgen har varit underbar på så många sätt. Jag hoppas jag får hålla kvar vid denna känsla länge. Längtar tillbaka till fredagen och lördagen. Så mysigt. Och till nästa gång vi ses igen. 
 
Idag har jag varit ute en sväng med kameran tillsammans med Fredrik.Vackert väder och lite småkallt. Kände nästan inte fingrarna på slutet. Men vad gör det nät man har roligt? En bild från denna promenad har ni fått och så en bild på den fina blombuketten jag vann i en tävling på Facebook. Den och besöket i Helsingborg gjorde min fredag till en av de bästa på länge. Lördagens besök av Angelica var också mycket uppskattat. Prat, skratt lite vin och sushi är en superb kombination. 
 
Nu tänker jag krypa ner i sängen med den tredje delen i Fifty Shades triologin och sedan ska det sovas. Imorgon väntar jobbet igen. 
 
God natt! 
Allmänt | |
Upp