Julen på väg ut

 
 
 
 
Vilodag från träningen idag. Eftersom jag inte kunde träna direkt efter jobbet kände jag att det var bättre att åka hem efter mitt inbokade möte då det är början på januari och varenda människa som har kort på gymmet helt plötsligt kommit fram till att de ska träna. Igår var det nästan överfullt där och jag orkade inte trängas idag. Längtar efter att januari och februari ska va förbi så att det lugnar ner sig igen. Istället för träning har jag städat bort tomtarna och julgardinerna/dukarna. Trött på allt rött nu! Bara granen och adventsljustakarna kvar och de försvinner på lördag. 
 
Imorgon väntar träning igen om inget oförtutsett inträffar. Då blir det crossfit. Kort och intensivt pass som är utmanande och roligt! Ska bli kul att se vad det är för upplägg imorgon. 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen, läsa en stund och sedan sova. Börjar närma sig mitten på veckan och på fredag så ska jag åka söderut igen! Längtar! 
 
God natt! 
 
 
 
Allmänt | |
Upp