10 mars

Söndag igen och dags att krypa ner i sängen. Ögonlocken känns tunga. Det har varit en fullspäckad helg med mycket som hänt. Fredagen avslutades med styrketräning och sedan middag hos mamma och pappa. Mys med katten och lite rödvin.
 
Igår blev bilen ren och fin och sedan så tog jag och mamma en promenad hem till min farbror som håller på att rensa inför en förestående flytt. Fick med mig lite smått och gott därifrån och fick också reda på lite om min pappas farfar som jag inte hade en aning om. Spännande. ;) Det var tjejmiddag hos Ann-Sofi igår för att fira att hon fyllt år. Mycket god mat och roliga diskussioner. 
 
Idag började jag dagen med sovmorgon och sedan en blåsig och kall promenad med Ida och Ulle på Getteröns femte vik. Så vackert det är där ute! 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en stund. Om jag orkar hålla ögonen öppna. ;)
 
Bilderna ovan är tagna i dag. 
 
 
PS. Längtar förövrigt redan till fredag då jag ska åka till Jönköping! Ska bli så kul! :) 
 
Allmänt | |
Upp