11 mars

Kände mig riktigt trött innan jag kom iväg från jobbet till gymmet. Fattar inte varför jag alltid känner mig så seg innan jag kommer därifrån. Men väl på gymmet så lyckades jag tagga till och verkligen utnyttja spinningpasset till fullo. Kroppen kändes förvånansvärt pigg och benen svarade utan problem. Härlig känsla det där. Det var ett pass som var upplagt som att man körde en sträcka från A till B och att man när varje ny låt började höjde pulsen lite mer. I sista låten som var en spurtlåt så kom jag upp i 90 procent av maxpuls. Det kändes kan jag säga. 
 
Nu efter ett par timmar i soffan tror jag allt att det börjar bli dags att krypa i säng. Imorgon ringer klockan 5 och då ska jag orka upp och ta mig till jobbet så att jag är där senast 6.. Inte alls vad jag känner för, men det får gå. Blir förhoppningsvis bara imorgon! 
 
Så nu säger en trött och sliten Alexandra god natt och avslutar med en bild tagen innan Cykelvasan 2011. Jag längtar efter en tur i skog och mark på min MTB! 
 
Träning | |
Upp