12 mars

Nu tänker jag gnälla lite. Jag tycker inte det är okej med snö nu! De har sopat upp gruset på gångbanorna i mitt bostadsområde och det mesta av den snö som kommit hade försvunnit. Nu ligger det ett par cm nysnö ute och det kommer väl komma ännu mer innan natten är slut. Behöver jag säga att jag är trött på vinter?! 
 
Nog gnällt. Det har varit en lång dag. Först en extra timme på jobbet och sedan har jag styrketränat, handlat, lagat mat och diskat. Röjt lite i sovrummet och börjat fundera över vad jag ska packa för kläder inför helgen i Jönköping. Det är faktiskt onsdag imorgon och på torsdag behöver jag packa. Mitt liv på vardagarna är ganska tråkigt och inrutat på vardagarna.. ;) Samma saker varje dag, varje vecka känns det som. Jag börjar känna ett behov av förändring i det här. 
 
Dag för sängen igen.. 
 
Allmänt | |
Upp