21 mars

Igår fick jag äntligen hämtat de nya klubbkläderna från CK Wano som anlände innan helgen. Nu får våren och sommaren mer än gärna komma. Jag är faktiskt riktigt sugen på att ge mig ut på tur med racern eller MTBn. De står och samlar dam i källaren just nu. Tycker lite synd om dem.. ;) Så ge mig lite vår för då kommer jag vara såhär snygg när jag ger mig ut och cyklar:
 
 
 
Men eftersom våren dröjer med att dyka upp så får jag träna inomhus istället. Igår var det x-fit som vanligt på onsdagar och idag har jag gjort något helt nytt. Jag körde ett pass med 50, 40, 30 och 20 repetitioner av 6 olika övningar och sedan 20 minuter löpning på bandet. Behöver jag säga att jag är helt slut. ;) Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite innan jag somnar. 
 
Natti natti! 
 
 
Allmänt | |
Upp