26 mars

Tisdagkväll och jag ska snart krypa ner i sängen. Jag har haft en riktigt effektiv dag idag. Jobbat, tränat styrka, fått påskstädat, lagat mat och haft pappa på besök en sväng. Älskar när jag får sådana här ryck och får gjort allt jag behövde göra. Önskar jag kunde vara såhär alltid!
 
Träningsveckan har inletts med spinning igår och styrketräning idag. Så skönt att röra på sig trots att jag under större delen av dagen idag inte var det minsta sugen på att träna. Återstår att se om jag får träningsvärk till imorgon eller inte. Då väntar det sedvanliga x-fitpasset som jag brukar gå på på onsdagar. Får passa på att träna på vardagarna den här veckan för påskhelgen ser ut att bli fullbokad. 
 
Dagens bästa är nog ändå att jag fått städat så att jag slipper göra det till helgen! 
 
Allmänt | |
Upp