Fredagkväll

Äntligen fredagkväll. Det är helg. Lägenheten är städad, jag har en stund egentid då sambon är på AW i Göteborg. Velade länge och väl om jag skulle cyklat en sväng med crossen, men tillslut vann lusten att vara hemma och ta det lugnt. Cykla kan jag göra imorgon om jag hinner och vädret är bra. Kroppen känns rätt trött efter gårdagens crossfitpass som var ett av de jobbigare passen jag varit på på länge. Jag inser nu att man blir bra på det man tränar och jag har ju mest tränat cykling de senaste månaderna. Så nu väntar fredagsmys. Det är rätt härligt att ligga i soffan och slötitta på tv. 
 
 
 
Imorgon ska jag och några till ur Ride of Hope team Varberg vara på plats på Varbergs Mästarnas Mästare och visa upp oss och prata om projektet. Det ska bli roligt och samtidigt är det lite pirrigt. Har ju ingen direkt erfarenhet av detta alls. Har stått på torget ett par timmar men det är allt. Nu börjar vi insamlingen på riktigt. Så roligt! 
 
 
Allmänt | |
Upp